Alusvaatteet

Keskustelua isokokoisten pukeutumisesta, muodista ja shoppailusta.

Valvojat: Sonja, khrestel

Alusvaatteet

ViestiKirjoittaja Windy päivämäärä 17 Maalis 2010, 16:37

Mistä te ihmiset hankitte alusvaatteenne? Rintsikoiden suhteen mä olen tykästynyt Evelacen tuotteisiin ja olen parit kutsutkin pitänyt kotona ja ilman kutsujakin välillä tilaillut jälleenmyyjältä.

Mutta nyt mulla olisi haussa kunnon korsetti. Kannattaisiko tilata jostain ulkomaisesta nettikaupasta vai voitteko suositella jotain muuta? Syksyllä olisi tiedossa kunnon iltapukugaalaa ja sinne alle pitäisi saada kyllä tukeva korsetti :)
Windy

Re: Alusvaatteet

ViestiKirjoittaja KaksiTeetä päivämäärä 17 Maalis 2010, 17:41

Itse suosin Bravissimoa alusvaatteiden osalta, hinta-laatusuhde on mielestäni loistava verrattuna Suomen liivihintoihin.

Korsetteja hommasin juuri kaksi http://www.corsets-uk.com/ liikkeen kautta. Metalliluiset Heavy Lacing Corsets ja Exclusive full steel boned tuntuvat ihan tukevilta, ainakin näin pikaisella tuntumalla. Ainoa vaikeus oli osata ostaa sopivan kokoinen, siis pituudeltaan. Muuten kokojen osalta ohjeet olivat mielestäni selkeät. Inch->cm muuntajan avulla onnistui pituuksien hahmottaminen. Asiakaspalvelu oli nopeaa ja toimituskin pikainen.

Eivät korsetit tietenkään ole yhtä hyviä kuin omien mittojen mukaan teetetty, mutta hinnan ollessa alhainen ei voi täydellistä odottaa. Muoviluisia ei mielestäni kannata oikein miettiäkään, ainakin itsellä muoviluut tuppaavat sekunnissa taittumaan pilalle (heti kun istuu tai vaikka kumartuu tms).
KaksiTeetä

ViestiKirjoittaja palleroinen päivämäärä 20 Maalis 2010, 20:21

Alushousuja olen tilannu Ellokselta, meikäläisen ahteria kun ei markettien pöksyihin saa mahtumaan :oops: Ellokselta tilatessa on tosin ihan tuuripeliä et sattuuko omalle kohdalle laadukas erä. Välillä on tullut tosi hyviä, välillä hajonnut ekassa pesussa. Rintaliivejä oon joutunu ihan liivikaupasta ostaan, kirpaiseehan se 60-70€ yksiin liiveihin käyttää, mutta minkäs teet 8-)
palleroinen

ViestiKirjoittaja minka päivämäärä 21 Maalis 2010, 00:18

Mä ostan alusvaatteetkin Lindexiltä. Kokoja löytyy ja mikä tärkeintä, kuoseja! :)
You say "Fat Bitch" as if it were an insult.
Käyttäjän avatar
minka

ViestiKirjoittaja Smile77 päivämäärä 21 Maalis 2010, 13:22

Mä oon todennut Provean eleganzia sarjan hyväksi. Proveasta ollaan montaa mieltä mutta ainakin mun kohdalla kaikki on sujunut hyvin, peruutukset on menny perille ja laatukin on ollut ihan ok. Maksuaikaa on aina kuukausi. Oon ollu ihan tyytyväinen :)
Smile77

ViestiKirjoittaja Jag73 päivämäärä 21 Maalis 2010, 13:26

mä tykkään kans provean eleganzia tuotteista eikä hinta ole tosiaan kova ja isoja kokoja on niin liiveissä kuin alushousuissakin ja maksuaikakin sopiva.
Jag73

ViestiKirjoittaja temsku päivämäärä 05 Huhti 2010, 12:00

Mä ostan alusvaatteeni ihan alusvaateliikkeistä ja osa on Evelacen. Koko on G90, joten tavallisista kaupoista turha haaveillakkaan..
Vm.80 äitykkä
temsku

ViestiKirjoittaja palleroinen päivämäärä 05 Huhti 2010, 14:43

Mun tarttis varmaan käydä pitkästä aikaa liiviliikkeessä ihan mittauttamassa omat mittani, jos sitten uskaltaisi jostain kokeilla tilata. Rinnanympärys on ainakin 105 jos ei enemmänkin ja on noilla utareillakin jonkin verran kokoa (tai no nahkaa kun roikkuvat liki navassa asti :lol: ) Mulla isoin ongelma on noi kainaloläskit, joita kaarituet painaa niin pahasti et meinaa mennä iho välillä rikki :cry: Ja liivin sivuosa sitten rullautuu sinne läskien väliin nyöriksi ja sehän se kipiää sit tekeekin.
palleroinen

ViestiKirjoittaja palleroinen päivämäärä 20 Huhti 2010, 12:29

Mitenkähän tuolta Provealta osaisi tilata oikean koon? Kun mulla on yhdet sieltä tilatut liivit, joiden ympärysmitta on lapun mukaan 100 ja ne liivit pyörii ympäri vaikka mittanauhan mukaan mun ympärys on 114 :o
palleroinen

ViestiKirjoittaja Jag73 päivämäärä 20 Huhti 2010, 14:52

mul on ainakin ollu oikeen kokoset aina provean liivit:) lähetä takas ja vaihda pienempiin, tai laita niille sähkäriä ja kysy miten toimitaan. yleensä mielestäni on sanottu et koot pitäis olla pienemmät kuin lappu näyttää sul on toisinpäin:))
Jag73

Seuraava

Paluu Vaatekeskustelu