Myytävänä juhlavaatteita!

Tänne osto- ja myynti-ilmoitukset vaatteista, kengistä ja asusteista. Muut ilmoitukset poistetaan.

Valvojat: Sonja, khrestel

Myytävänä juhlavaatteita!

ViestiKirjoittaja suvimaaret päivämäärä 28 Heinä 2010, 09:09

Voin toimittaa vaatteet postitse ja nouto Helsingistä onnistuu myös.

MYYTY

Yours Clothingilta tilattu vihreä juhlatoppi. Koko 30 (EUR58). Materiaali on polyesteriä, kangas on kiiltävää ja "liukasta". Topin edessä on mustia, neliömäisiä koristeita. Takana on nauha, jolla saa säädettyä toppia.
Väri vastaa aika hyvin ensimmäisen kuvan väriä. Toppia on kokeiltu, mutta ei ole käytetty kertaakaan.

Hinta 7 euroa + postikulut.

Kuva

Kuva vielä takaa
Kuva

MYYTY

Yours Clothingilta tilattu tumma juhlamekko. Mekko on kevyesti A-linjainen, koko 28(EUR56). Materiaali on polyesteriä 95% ja 5% Elastaania, kangas on kiiltävää ja "liukasta". Mukana tulee nauha, jonka voi laittaa vyötärölle vyöksi. Mekko on todella juhlava ja kaunis. Mekkoa käytetty kerran.

Kuva

Hinta 15 euroa.

Generous by Lindex mekko/tunika. Koko 2XL. Materiaali on liukasta ja kiiltävää. Mekkoa käytetty kerran.

Kuva

Hinta 10 euroa.

MYYTY

Yours Clothingilta tilattu pitkä, musta mekko. Mekon miehustassa on pitsimäinen rypytys. Koko 28. Mekkoa on kokeiltu, mutta ei käytetty kertaakaan.

Kuva

Hinta 15 euroa.

MYYTY

Generous by Lindex mekko. Mekossa on musta "alusmekko" ja päällä on verkkomainen kuvioitu kangas. Koko 2XL. Mekko on käytetty. Hinta 5 euroa.

Kuva

Lähikuva kuvioinnista:
Kuva
Viimeksi muokannut suvimaaret päivämäärä 04 Elo 2010, 09:17, muokattu yhteensä 3 kertaa
suvimaaret

Re: Myytävänä juhlavaatteita!

ViestiKirjoittaja hanna.hh päivämäärä 28 Heinä 2010, 22:24

moi!!paljonko postarit on tolle topille...?
hanna.hh

ViestiKirjoittaja suvimaaret päivämäärä 29 Heinä 2010, 08:48

Hei!

Vastasin sinulle yv:nä, saitko viestin?

Toppi tulee menemään todennäköisesti ihan kirjeenä, jolloin hinta on 2,80 e

-suvimaaret
suvimaaret

ViestiKirjoittaja hanna.hh päivämäärä 29 Heinä 2010, 17:11

en tiedä miksi ensaa laitettua sulle yskäriä mutta varaa mulle se toppi ja laita tilinumerosi ja hinta mulle tonne spostiini::hanna.hh@suomi24.fi =) kiitos
hanna.hh

ViestiKirjoittaja suvimaaret päivämäärä 29 Heinä 2010, 17:24

Viestisi tuli, toppi on varattu :) Saa nähdä tuleeko mun vastaus ;)

hanna.hh kirjoitti:en tiedä miksi ensaa laitettua sulle yskäriä mutta varaa mulle se toppi ja laita tilinumerosi ja hinta mulle tonne spostiini::hanna.hh@suomi24.fi =) kiitos
Viimeksi muokannut suvimaaret päivämäärä 04 Elo 2010, 09:17, muokattu yhteensä 1 kerran
suvimaaret

ViestiKirjoittaja Windy päivämäärä 29 Heinä 2010, 19:07

Menee nyt vähän ohi aiheen...mutta mä taidan Suvimaaret tietää sinut ulkonäöltä. Nimi ainakin kalskahti korviin heti tutulta, ollaan samaa aikaan oltu opiskelemassa vissiin. Mä taisin valmistua vuoden-pari sua aiemmin, mutta sun nimi jäi mieleen, kun taisit olla opiskejayrityksessä mukana?
Windy

ViestiKirjoittaja suvimaaret päivämäärä 30 Heinä 2010, 08:15

Windy kirjoitti:Menee nyt vähän ohi aiheen...mutta mä taidan Suvimaaret tietää sinut ulkonäöltä. Nimi ainakin kalskahti korviin heti tutulta, ollaan samaa aikaan oltu opiskelemassa vissiin. Mä taisin valmistua vuoden-pari sua aiemmin, mutta sun nimi jäi mieleen, kun taisit olla opiskejayrityksessä mukana?

Hihihi :) Näin voi olla, nyt herääkin uteliaisuus, että kuka sinä olet :D
suvimaaret

ViestiKirjoittaja Windy päivämäärä 30 Heinä 2010, 08:45

Mitenhän mä saisin vihjattua sulle säilyttämällä silti anonymiteettini muilta edes hiukan :D . Noh, ainakaan mun nicki ei kovin kaukaa nimestäni ole haettu. Jajaja....hum, kun mä olin jo valmistunut, te teitte sen opiskelijayrityksen kanssa yhteistyötä meidän kanssa....lipunmyyntiä ym. Mä olin siis töissä siellä puljussa, joka teiltä tilasi palveluita (ja olen itse asiassa edelleen, valitettavasti :P ). Meitä oli siinä silloin kaksi melko vasta valmistunutta ja minä EN ollut meistä se pieni ja taskuunsopiva :mrgreen:
Windy

ViestiKirjoittaja kms67 päivämäärä 01 Elo 2010, 18:41

Olisin kiinnostunut kaikista kolmesta mekosta, jos ovat vielä vapaana niin ilmoitteletko :)
kms67

ViestiKirjoittaja suvimaaret päivämäärä 02 Elo 2010, 19:41

kms67 kirjoitti:Olisin kiinnostunut kaikista kolmesta mekosta, jos ovat vielä vapaana niin ilmoitteletko :)

Kaikki mekot on menneet, paitsi tuo mustavalkoinen tunika... :)
suvimaaret

Paluu Kirpputori